De wederopbouw

Na de oorlog

Heipaal transport Boerman Transport

In de jaren na de Tweede Wereldoorlog maakte het bedrijf een grote groei door bij de wederopbouw van ons land.

De meeste van de werkzaamheden waren bouw-gerelateerd en zijn dat tot op de dag van vandaag nog steeds.
Er werden chauffeurs aangenomen maar er kwamen ook planners, administratieve krachten en monteurs. Daarnaast werd er volop geïnvesteerd in materieel.
Na jarenlang vanuit de keuken in het huis van Cees Boerman te hebben gewerkt, verhuisde Boerman Transport, door de groei van het bedrijf, in 1955 naar een nieuwe locatie aan de Nieuweweg in Hardinxveld-Giessendam. Daar was ruimte voor een nieuw kantoor, een werkplaats en parkeerterrein voor de wagens.